Pyetje-Pergjigje për Familjen (4)

Pyetje-Përgjigje për Familjen (4)

(Pyetja Nr. 161) Anonim

Selam alekum ni putje e kam jam e martum qe 5 vjete e kam ni djal E kam Morin burrin pa deshiren e familljes Kam shum komflikt me burr n’a ka i Inati mes neve Deshta me dite a lejohet ndarja se e kam ni djal . Me dhimet djali po u hupe besa mes neve.

Përgjigje / 9-9-2021

Ue alejkumu selam!

Ndarja eshte ne dore te burrit dhe nuk mund te behet vetem se per arsye shume te forta dhe keqtrajtim nga burri, por ju keshillojme qe te shkoni te hoxha i xhamise ne vendin ku jetoni dhe te konsultoheni me te, sepse duhen pare mire arsyet e kerkimit te ndarjes dhe ne kete rast duhet patjeter qe te degjohet edhe nga gruaja por edhe nga burri, qe te arrihet nje zgjidhje apo nje ndarje.

Allahu ju dhente zgjidhjen me te mire!


(Pyetja Nr. 160) Anonim

I nderuar hoxh, e kam ni pytje per ni shoqe: ajo eshte shtatzan e ka kuptuar ne javen e shtat te shtatzanis, por pa planifikim, dhe burri i ka than pije hapin e emergjences, po kurgja sika ndiku. E bashkshorti i saj po thot ta nderpres shtatzanin per shkak shum arsye te jeteses. Po ajo s’eshte e pajtimit se po tutet po hyn ne gjyna ne ket muj te ramazanit, sepse i ka edhe 3 femije te tjer. A esht gjynah ta nderpres shtazanin ne javen e 7? Ju lutem kthema ni pergjegje sepse terminin e ka ba per ndalim te shtatzanis.

Përgjigje / 8-05-2021

Sigurisht qe nuk lejohet dhe eshre krim dhe vrase, madje vrasje e femijes suaj per te cilen do te jepni llogari para Zotit, pasi njekohesisht po dilni ne kundershtim me vullnetin e Zotit i Cili po ju dhuron nje femije, e ju duhet te gezoheni me dhuraten e Zotit e jo ta mohoni e ta vrisni ate, sidomos kur nuk keni asnje arsye qe ka te beje me rrezikimin e jetes se nenes per shkak te femijes apo nese femija eshte jo i plote e mund te linde i gjymtuar, se vetem ne  keto raste do te kishit nje arsye, perndryshe varferia nuk eshte arsye sepse furnizimi i femijeve eshte nga Zoti, madje njerezit nuk e dine qe edhe ata furnizohen nga Zoti per shkak te femijeve qe kane. Vete Zoti e ka ndaluar kete gje ne menyre direkte ne Kuran, ne suren El En’am, ajeti 151:  “Ejani t’ju lexoj çfarë ju ka ndaluar vërtetë Zoti juaj: Të mos i shoqëroni Atij asgjë (në adhurim); të silleni mirë me prindërit;[1] të mos i vrisni fëmijët tuaj për shkak të varfërisë,[2] sepse Ne ju ushqejmë ju dhe ata…”

______________________________

[1] Ju ka urdhëruar të silleni mirë me prindërit dhe ju ka ndaluar nga mos-sjellja mirë me ta, apo shfryrja ndaj tyre.

[2] Për shkak të frikës nga varfëria, të cilën jua fut djalli. Allahu thotë: “Shejtani ju kërcënon me varfëri…” [El Bekare, 268].


(Pyetja Nr. 159) Anonim

Selam Alejkum deshta me ju pyet a eshte harram ne qofse gruja i thot burrit vete me kriju ni jete te pavarur dmth me pas shtepin e vete po normal asnihere mos me lon anash as prindrit po me pas kontakt me u ene po fund me pas shpin e vete.

Përgjigje / 25-04-2021

Ue alejkumu selam ue rahmetullah.

Burri ka pe detyre t’i siguroje gruas dhe femijeve te tij nje shtepi ku mund te jetojne te lumtur dhe te edukojne femijet e tyre ne menyre krejt te pavarur nga prinderit e burrit apo te gruas, dhe nese burri nuk i ka mundesite ekonomike per kete, atehere lejohet te qendroje ne shtepine e prinderve, por duke ruajtur secili kufijte e vet dhe duke mos i hy ne hak tjetrit; dhe ne kete rast zakonisht i hyhet ne hak gruas dhe femijeve nga prinderit e burrit, gje qe duhet ta rregulloje burri.

Ajo qe mund te beje gruaja eshte qe te vazhdoje te sillet mire, te mos e ngreje zerin mbi prinderit e burrit dhe te shohe femijet e saj.

Nuk ka asnje ndalese qe t’i thote burrit qe te ndahen vec me banese, perderisa ai i ka mundesite, dhe sa per prinderit e burrit, eshte detyre e tij qe t’i shohe ata nese kane nevoje per te, e nese gruaja i sheh e i ndihmon prinderit e burrit, ajo ka sevap per kete.

Pra, nuk eshte mekat t’i kerkosh burrit te ndaheni nga prinderit e tij e te keni jete te pavarur, por duhet te veproni me kujdes dhe urtesi qe kjo gje te mos coje ne prishjen e familjes dhe ndarjen nga burri.


(Pyetja Nr. 158) Lona / Austri

Selam. Sdi shum mir me shkruj e me pershkru situaten, por ju lutem mem ndimu. Jam nje grua qe besoj shum ne Islam. Burri im me lejoi me shku te familja ime e me nejt 2 jav sepse ka 8 muj qe si kam pa familjen time prindrit tim. Mirepo familja e burit tash i thojn burrit qe nuk asht mir me leju gruen me shku, mjafton qe fol ne telefon edhe qe fol me kamer. Edhe un tash jam te familja ime. Ata thojn pse nuk thrasin prindrit e mi me i falemenderu familjen e burit qe me lejon me nejt te familja, edhe dojn qe te kthehem prap pas 2 ditve. A duhet me e respektu fjalen e atyre, a me kundershtu me nejt, si tha burri ne fillim? Flm.

Përgjigje / 25-01-2018

Esselamu alejkum,

Kjo eshte nje çeshtje qe ju takon ty dhe burrit tend, dhe ju te dy e gjeni gjuhen e perbashket me njeri-tjetrin, kurse burri duhet te merret vesh me prinderit e vet duke ju thene me te mire se edhe ti ke mall per njerezit e tu dhe se kjo eshte shume normale dhe e drejta jote gjithashtu, keshtu qe te mos hyjne ne gjynah duke te penguar dicka qe te takon, dhe te kerkojne dicka qe nuk iu takon atyre, por qe eshte vetem mes teje dhe burrit tend.
Pra, se pari eshte detyre e burrit te merret vesh me prinderit e vet, dhe nese ai e sheh se gjendja do te perkeqesohet dhe ata do te sillen keq kur ti te kthehesh, atehere duke pare te miren tuaj, mund te merrni vendimin dhe te ktheheni, por gjithesesi kjo eshte nje ceshtje qe ju takon ty dhe burrit.


(Pyetja Nr. 157) Ilijas / Shqiperi

Selamu alejkum, Une jam ne dilem se qfar te bej, pasi shume derse qe i degjoj thone nese burri te gjen duke bere gjellen e te pa rregulluar zbukuruar etj. Kur vije nga puna do i shikoj grat e tjera! Po qfar te bej une qe qdo dit keshtu me sheh burri te pa zbukuruar, pasi qe jetojme bashk me vjehrrit dhe me kunetet, e qdo dit thuaja kemi musafir djem te hallave te tyre etj.. Ne nje ane smundem te zbukurohem se me shohin te gjithe kta, e ne anen tjeter burri im tere diten punon, kur vije ne shtepi ha darken dhe hyn ne internet per pak kohe, pastaj koha e gjumit. Keshtu qe mund te them se perpos kur jemi vetem ne shtepi, ndoshta ni her ne kater pes muaj, me sheh burri te grimuar te veshur… e prej se degjova keto derse ne internet me kan hy ne mendje ato fjale. Çfar mendimi keni ju, ju lutem pergjigjuni?

Përgjigje / 11-01-2018

Ue alejkumu selam ue rahmetullahi ue berekatuhu

Burri e ka te ndaluar te shohe gra te huaja, qofte nese ti zbukurohesh per te apo jo, pa marre parasysh rrethanat, keshtu qe mos mbaj barre qe nuk te takon. Ato mesime qe i ke degjuar jane keshilluese per grate qe te perpiqen me sa te kene mundesine qe te zbukurohen per burrin e tyre me qellimin e vetem qe ju te dy te jetoni sa me te lumtur, dhe sepse kjo gje “mund” te ishte nje shtyse me shume per burrin qe te shohe dhe te lumturoje vetem gruan e vete ashtu si ajo perpiqet te shohe dhe te lumturoje vetem burrin e saj; por ketu luajne rol edhe kushtet dhe rrethanat e jeteses, keshtu qe veproni sipas mundesise, duke vazhduar t’i permbaheni rregullave te Allahut ne lidhje me mbulesen para njerezve qe duhet te mbuloheni para tyre, dhe te kerkoni nga Allahu shperblimin dhe ndryshimin e kesaj gjendje ne nje gjendje me te mire, ku do te jetoni me te qete dhe me te lumtur me burrin dhe femijet tuaj, e Allahu me miresine e Tij do jua lehtesoje gjendjen, pasi padyshim se pas veshtiresise do te vije lehtesimi nga Allahu i Madheruar.


(Pyetja Nr. 156) Enita / Mali i Zi

A eshte haram nese gruja don me punu e burri e lejon, por familja e burrit nderhyn e thot jo?

Përgjigje / 10-01-2018

Kjo eshte nje çeshtje qe duhet te zgjidhet me marreveshje mes teje dhe bashkeshortit, ne rast se puna per te cilen behet fjale nuk permban dicka te ndaluar ne Islam, sic eshte perzierja e burrave me grate ne vendin e punes, dhe nese burri merr mendimin e prinderve per te mos u prishur me ta, atehere duhet ta degjosh, se tek e fundit, detyra e burrit eshte qe te punoje jashte shtepise per te siguruar te ardhurat e familjes, kurse detyra e gruas eshte qe te mbaje shtepine dhe te edukoje femijet; keshtu e ka ndare Zoti, prandaj edhe ti mos kerko dicka qe nuk eshte detyra jote, madje kjo gje do te demtoje ty dhe ndoshta edhe familjen tende me pas, sepse vendi i gruas eshte shtepia e burrit, dhe ne shtepi ajo eshte me e mbrojtur dhe me larg te keqes qe mund t’i kanoset nga trupi apo edhe nga nderi. E Allahu eshte i Gjithedijshmi.


(Pyetja Nr. 155) Muhamet / Shqiperi

Eselamu alejkum we rahmetullah we berekatehu. Kam 1 pyetje, inshalla me lejen e Allahut te Madheruar mund te me ndihmoni: Bismilahi rrahmani rrahim. Kam 8 vite qe jam martuar me 1 moter muslimane falim 5 vakte namaz dhe eshte e mbuluar dhe kemi 2 vajza. Gruaja ime eshte 5 vite me e re se un. Kushtet jetsore e financiare i kemi mesatare. Une si burr me ato kushte qe kam mundohem kur thojn qe edhe yjet e qjellit tja mrrij, dhe kam bere shum sakrifica te medha per te, por problemi eshte se shum eshte kokefort, ngrit zerin deri ne qiell ndaj meje dhe me nem ne tulifar menyra te ndryshme. Une si burr mundohem ne qdo menyr ta arrij marveshjen dhe zgjidhjen me te mir me te. Jam nje njeri shum tolerant me sabrin sa krejt dynjaja. Kam biseduar edhe me babain e saj, por edhe babain e ka shum te fshtir qe shum zor mund te besh zgjidhje me te. Qfar te bej??

Përgjigje / 8-2-2017

Ue alejkumu selam ue rahmetullahi ue berekatuhu,

I Derguari i Allahut (salallahu alejhi ue selem) ka thene: “Besimtari nuk duhet te sillet keq me bashkeshorten e tij besimtare; ne rast se urren nje sjellje te saj, patjeter qe ka nje sjellje tjeter qe i pelqen tek ajo!” [Muslimi].
Ne nje hadith tjeter thuhet: “Silluni mire me bashkeshortet tuaja! Ato jane krijuar nga brinja, dhe pjesa me e shtrember e brinjes eshte maja e saj, qe nese perpiqesh ta drejtosh, do ta thyesh, e nese e le ashtu, do te mbese e shtrember! Pra, silluni mire me bashkeshortet tuaja!” [Muttefekun alejhi].

Nga keto thenie profetike, e shume te tjera te ngjashme, burri urdherohet te sillet mire me gruan, te duroje dhe te shoh tek ajo nga kendveshtrimi pozitiv, per te pare dhe per te zbuluar sjelljet dhe cilesite e mira te saj, dhe jo e kunderta, sepse vetem keshtu do te qendroje familja e forte dhe e pacenuar, dhe keshtu do te mund t’i siguroni femijeve tuaj qetesine dhe edukimin e duhur qe iu detyroheni atyre si prinder qe jeni. I veshtroni gjerat nga ky kendveshtrim, dhe lumturia e qetesia familjare dhe shpirterore do tju shoqeroje, me lejen dhe miresine e Allahut te Madheruar.


(Pyetja Nr. 154) Alban / Kosove

1) Kam nje pyetje rreth lejueshmeris apo palejueshmeris te ngasjes se automjetit nga gjinia femerore? Abdullah bin Ebi Eufa radij Allahu anhu ka treguar se i Derguari i Alahut te Lartesuar ka thene: “Per Ate, ne Duart e te Cilit eshte shpirti i Muhammedit, nje grua nuk konsiderohet se e ka plotesuar te drejten e Allahut, derisa te mos e kete plotesuar teresisht te drejten e burrit te saj, madje edhe nese ai kerkon ate kur ajo eshte duke NGARE DEVEN, ajo nuk duhet ta refuzoje.”(Ahmedi,Iben Maxhe,dhe Iben Hibani.”Iruaul Galil” nr.1998.”Sahihul Muslim”nr.5295.). 2)Iben Abbasi radij Allahu anhu transmeton se i Derguari i Allahut alejhi selam tha: “Grate me te mira qe NGASIN DEVET JANE Kurejshitet; ato jane me te kujdeshmet ndaj femijeve te tyre ne femijeri dhe ndaj burrave te tyre sa i perket ruajtjes se prones se tyre.” (Ahmedi dhe ibn Sa’d. “Sahiha” nr.2523.teksti i fjaleve te te Derguarit te Allahut alejhi selam po ashtu transmetohet nga Buhariu, Muslimi dhe te tjere, nga Ebu Hurejra dhe Muavija, Allahu qofte i kenaqur prej tyre. Shih “Sahih” nr.2524.) Diku ne pyetje dhe pergjigje eshte sjellur fetvaja e shjeh Uthejminit rahimehullah ku tha:Ngasja e automjeteve nuk eshte per gjinin femerore ato jan mjete per gjinin mashkullore dhe nuk dihet se grate e selefve i ngisnin devet apo kuajt ne kohen e tyre (mbaroi fjala e shejhut). Ndersa shjeh Abadi ka nje liber te posaqem qe tregon argumentet per ndalueshmerin e ngasjes se automjeteve nga gjinia femerore. po ashtu edhe shjeh Rebi el Medkhali flet per ndalueshmerin e ngasjes se automjeteve. Si mundet qe ketyre ulemave te iu ken ikur hadithet e pak permendura qe argumentojne ne lejueshmerin e ngasjes se automjetit? Selam alejkum.

Përgjigje / 24-08-2017

Esselamu alejkum,
Nuk i kane “ikur” dijetareve keto hadithe qe i permend, dhe kjo fjale eshte pak e rende qe te thuhet per ta, se nuk ka mundesi qe keto hadithe t’iu kene ikur nje numri te madh dijetaresh te shquar te ymetit, dhe t’i kene kapur njerez te thjeshte apo edhe nxenes dije!!!
Kjo ne fakt ndodh nga mosdija apo dija e kufizuar e atij qe akuzon dijetaret apo thote se ju ka shpetuar nje hadith i caktuar, dhe ja sqarimi:
Burimet e Sheriatit Islam nga merren gjykimet e hallallit dhe te haramit jane: KURANI, SUNETI, IXHMAI, KIJASI, SEDU DHERAII, ISTIHSANI, MESALIH MURSELE, KAULU SAHABI, ZAKONI, MEDHHEBU EHLIL MEDINE.
3 te parat e ketyre burimeve jane burimet Baze te pakundeshtueshme, kurse te tjerat jane nxjerre prej ketyre ne forme te rregullave dhe formulave te pergjithshme ne menyre qe te merren parasysh nga dijetaret e medhenj ne nxjerrjen e gjykimeve per ceshtje te caktuara qe nuk jane permendur ne Kuran apo Sunet.
Duhet te dish se nga keto Burime qe u permenden me siper, dijetaret e Ehli Sunetit dhe te Hadithit, pas Kuranit dhe Sunetit, jane mbeshtetur me se shumti te Sedu Dheraii, qe do te thote: “mbyllja e deres qe te çon te harami”; dhe kjo sepse kane pare se shume per te mos thene shumica e ndalesave ne Kuran dhe Sunet jane per mjetet apo rruget qe te çojne te e keqa, kurse vete e keqa eshte e qarte per te gjithe njerezit, sic ka ardhur edhe ne fjalen e te Derguarit (salallahu alejhi ue selem): “Hallalli eshte i qarte, dhe harami eshte i qarte, por mes tyre ka gjera te dyshimta qe nuk i din shumica e njerezve. Kush i ruhet te dyshimtave, ka ruajtur fene dhe nderin e vet.”
Pra, dijetaret nuk shohin vetem fjalet e nje hadithi, por shohin kuptimin e tij, rrethanat ne te cilat ka ndodhur, shkaqet e thenies se tij, dhe pastaj e krahasojne me ceshtjen qe kane ne diskutim per te pare sa te ngjashme jane, çfare dallimesh kane dhe a marrin te njejtin gjykim apo jo.
Nese kjo eshte e qarte, do te kuptosh pse dijetaret selefi bashkekohore e kane ndaluar qe gruaja te drejtoje makinen apo automjetin, dhe kane permendur per kete me dhjetera argumente te marra nga rregullat, bazat dhe te kuptuarit e sheriatit Islam, sepse prandaj jane dijetare dhe prandaj njerezit duhet t’i ndjekin ata dhe te degjojne fjalen dhe udhezimet e tyre.
Ketu nuk mund te sqarojme te gjitha keto argumente, pasi kush i kerkon mund te shkoje t’i gjeje librat e posacem qe i permend ne pyetje, por mund te themi shkurt:
Grate qe kane drejtuar devene te vetme ne kohen e Pejgamberit (salallahu alejhi ue selem) kane qene te detyruara ta bejne kete gje, dhe ne ate kohe drejtimi i devese nga ana e atyre grave, numri i te cilave eshte gjithesesi i vogel dhe ato kane qene gra te medha ne moshe, pra drejtimi i devese te vetme nga ana e tyre nuk perbente ndonje provokim apo prishje morali, apo humbje te turpit, apo perzierje me burrat ne rruge apo ne pikat e karburantit, apo apo … pra kjo veper qe ka ndodhur atehere nga disa gra te veja qe nuk kane pasur burre apo te aferm t’i ndihmoje, nuk merret per lejimin e drejtimit te makines nga grate sot, sepse gjithcka eshte ndryshe, dhe pervec rrethanave, kushteve dhe shoqerise, ndryshon edhe deveja nga makina – deveja nuk prishet, kurse makina po; deveja nuk ben aksident, kurse makina po…
Dhe duke e pare çeshtjen nga te gjitha anet dhe pikepamjet, dijetaret e ymetit kane dale ne perfundimin se drejtimi i makines nga grate qe besojne Allahun dhe Diten e Gjykimit eshte i ndaluar, dhe nga ky ndalim nuk perjashtohet veçse gjendja e detyrimit qe ben te lejuar mishin e derrit ne rastin e frikes se vdekjes nga uria, ne rast se nuk gjen asgje tjeter per te ngrene, dhe kjo eshte e qarte!
Allahu i ruajte grate besimtare nga dyshimet qe hedhin ata qe synojne te prishin fene e tyre apo ata qe kane dobesi ne fe dhe ne besim!
Allahu i meshirofte ato gra besimtare qe ruajne fene e tyre, moralin dhe turpin e tyre, dhe qendrojne ne shtepite e tyre, ashtu si i ka urdheruar Zoti i tyre, dhe nuk dalin nga shtepia veçse ne rast nevoje, te shoqeruara dhe te veshura ashtu si i takon!
Suksesi eshte ne Dore te Allahut dhe Ai eshte i Gjithedijshmi, i Urti.
Paqja dhe bekimet e Allahut qofshin mbi Muhamedin, familjen e tij, shoket e tij dhe te gjithe ata qe ndjekin rrugen e tij deri ne diten e Kiametit!


(Pyetja Nr. 153) Amar

Selam Alejkum… Doja te merja nje pergjigjeje nga ju. Jam 21 vjeç dhe jam i martuar. Bashkeshortja ime deshiron te mbulohet dhe une nuk e ndaloj, por familja ime nuk e pranon mbulesen e saj ne asnje menyre. Çfare duhet te bej une?

Përgjigje / 12-05-2017

Falenderimi i perket vetem Allahut, dhe paqja e bekimet e Allahut qofshin mbi Muhamedin!
Kur burri martohet, familja e tij eshte bashkeshortja e tij dhe femijet qe ata do te bejne, kurse prinderit do te jene pjese e familjes se tij vetem nese jetojne ne te njejten banese, perndryshe ata jane prinderit dhe kane vendin qe u takon prej respektit dhe sherbimit sipas mundesise. Per fat te keq, disa prinder i tejkalojne kufijte e tyre dhe shkelin te drejtat e femijeve apo nuseve te tyre, duke ushtruar nje lloj diktature qe me sa duket e kane trasheguar nga komunizmi! Me çfare te drejte nderhyjne prinderit e burrit te mbulesa e nuses se djalit te tyre?! Keta prinder duhet te gezohen qe nusja e djalit te tyre ka bere nje zgjedhje te zgjuar, te paster e fisnike, dhe duhet ta inkurajojne dhe ta perkrahin ate ne zgjedhjen e saj, e jo te bejne te kunderten!
Ti, si bashkeshort dhe si bir, do t’i japesh te drejten qe i takon secilit, pa shkelur dhe pa cenuar te drejtat e tjetrit. Nuk ben gjynah nese e kundershton prindin, kur ai te urdheron te shkelesh ligjet dhe urdherat e Allahut, apo kur ushtron diktature mbi ty dhe familjen tende, pra mbi bashkeshorten tende.
Meqenese nga mosha je i ri, dhe ndoshta banon ne shtepine e prinderve dhe ke nevoje per perkrahjen materiale te tyre, do te gjesh menyren me te mire qe ata te ballafaqohen vetem me ty dhe jo me nusen tende, dhe se mbulesa e saj  eshte per t’u krenuar e jo per t’u turperuar, mjafton qe e ka urdheruar Allahu; dhe ata nuk duhet te harrojne se: sot mund te jene ne fuqine e tyre dhe kane ne dore perkrahjen tende ose jo, kurse neser do te dobesohen dhe do te kene nevoje per ty, do te kerkojne t’i mbash dhe t’i ndihmosh.
Allahu i udhezofte prinderit dhe familjet tona ne kuptimin e drejte te fese dhe ligjeve te Allahut, dhe ne dhenien e secilit te drejten qe i takon!
Allahu eshte i Gjithedijshmi dhe vetem Ai udhezon ne rrugen e drejte.


(Pyetja Nr. 152) Benjamin / Maqedoni

Pyetja: Esselamu Aleykum ve Rahmetullah ve Berekatuhu te nderuar ,
Desha tju bej nje pytje dhe te mar mendim nga ju .
Kam pasur nje pervoj te rend me bashkshorten sapo u martuam ajo ngeli shtatzane pritja dy bineq por Allahu deshi dhe njeri femij nderoj jet ende kur ishte ne bark ne muajin e 4 kurse tjetri lindi ne muajin e 6 domethen para kohe , pata shum probleme qe normal ndodhin me femijet qe lindin para kohe po nuk u dorzova duku ju lut Allahut dhe Allahu e pru deri ne ket gjendje ku tash i ka 3 muaj dhe esht mir e shendosh me shum pak probleme te vogla qe shpresoj me kalimin e kohes do kalojn.
Para 5 dite pata shoqen te nje hoxh qe filloj ta fryej me rukje dhe kishte pasur te ber sehir dhe filloj te vjell mish te gjall , po un mendoj se ende nuk eshte e paster shkaku i menyres se si hyn ne konflikt me mu per gjera te kota .
Deshta tju tregoj se pas 3 muaj ajo esht prap shtatzan sepse un i du shum femijet dhe kam deshir te kem shum femij dhe sme frig asgje qe ta shtoj umetin e Muhamedin a.s koft qe jan ato edhe me probleme edhe pa probleme mendoj edhe me te meta edhe pa te meta dua tkem femij , por ky femij para se ta fillojm ose para cdo mardhenje me bashkshorten skemi ber asnje dua . Deshta tju pyes cilat dua duhet bere para mardhenjes dhe nese si kemi ber cfar duhet t bejm tash dhe cilat dua duhet ti lutemi Allahut.
Faleminderit.

Përgjigje / 05-10-2015

Elhamdulilah, ues salatu ues selamu ala rasulilah.

Feja e Allahut eshte e madhe vella Benjamin, dhe eshte fe e ndertuar mbi bazen e dijes dhe urtesise;

kur i Derguari i Allahut (salallahu alejhi ue selem) thote qe te shtojme ymetin e tij, kjo gje duhet te zbatohet ashtu si duhet duke mos u perplasur me hadithe apo rregulla e qellime te tjera madhore te fese. Islami nuk ka nevoje per numer te madh, por ka nevoje per cilesi; ti duhet t’i lutesh Allahut qe te te dhuroje femije te plote e te shendetshem, qe do ta ndihmojne fene e Allahut dhe jo te jene barre per shoqerine muslimane e te jetojne me lemoshen e njerezve! Prandaj kujdes ne lutjen qe ben kur thua “me te meta apo pa te meta”; ky eshte gabim fatal qe ndodh nga mosdija dhe dija e ceket ne fene e Allahut.

Pervec kesaj, gruaja jote eshte njeri qe mund te demtohet nga keto shtatzani dhe nese ndodh qe te vritet nje njeri apo te demtohet, per te ardhur ne jete nje tjeter i supozuar, duke mos i marre parasysh shkaqet qe cojne ne demtimin e femijeve apo te gruas, kjo eshte marrezi dhe demtim i ymetit te Muhamedit dhe jo shtim i tij.

Kur ti i ben femijet kaq shpesh, do te demtosh nenen e tyre dhe vete femijet qe kane lindur me pare, sepse kur te lind femija i dyte apo i trete, kujdesi i nenes do te perqendrohet tek i fundit, duke i lene menjane te paret qe tashme kane mbushur vetem nje apo dy vite dhe qe ende kane nevoje per kujdesin e nenes se tyre!

A nuk thote Allahu ne Kuran se gjidhenia e femijes duhet te vazhdoje dy vite te plota? Thjesht zbatoni kete, dhe e filloni femijen e tjeter pasi i pari te kete mbushur me se paku dy vite, dhe ne kete menyre edhe femija eshte rritur, edhe nena e ka marre veten nga lindja e pare dhe mund te kujdeset per nje femije te dyte perkrah te parit.

Feja jone eshte fe e dijes, urtesise, logjikes dhe meshires, nuk eshte fe e injorances, imitimit te verber, deshires vetjake dhe padrejtesise!

Pervec kesaj, nga padija, ti bie ne kundershtim me vetveten, sepse nga njera ane kerkon te shtosh ymetin e Muhamedit (salallahu alejhi ue selem), kurse nga ana tjeter as qe pyet per shkaqet dhe rregullat e arritjes se ketij qellimi, dhe tani pasi ka ndodhur shtatzania, pyet se cfare duhet te ishte bere apo cfare duhet te besh pasi gjithcka ka ndodhur!

Ne fillim, do te mjaftonte te permendje emrin e Allahut para marredhenieve intime, duke thene “Bismilah” dhe mund te shtoje: “O Zot! Na largo shejtanin dhe largoje shejtanin nga femija qe do na dhurosh!” Por se paku te thuash “Bismilah”;

Kurse tani ka mbetur te lutesh dhe te thuash: “O Zot! Na fal per neglizhencen dhe paditurine tone dhe na dhuro femije te plote, te shendetshem dhe te dobishem per ymetin e Muhamedit!”

Allahu eshte i Gjithedijshmi, i Urti!


(Pyetja Nr. 151) Florian / Shqiperi

Esselam alejkum. Doja me pyet per kujdestarin e vajzes, ajo ka vetem nenen, babai i saj eshte martuar dhe nuk ka kontakt me te, a mundet nena te jete kujdestari apo duhet mashkull?

Përgjigje / 05-07-2015

Kujdestar i vajzes ne martese duhet te jete mashkull i rritur nga te afermit e saj sipas rradhes ne graden e afersise; ne mungese te babes, kujdestar eshte gjyshi, ose xhaxhai, ose daja; e nese nuk ka asnje te aferm, atehere kujdestar mund te dale hoxha i zones i njohur nga organet kompentente dhe qe ka ze te mire mes njerezve. E Allahu e di me mire.

Dërgo Pyetjen Tënde

Mesazhi juaj u dërgua me sukses!
Ka ndodhur një gabim në dërgimin e mesazhit! Provojeni përsëri